Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

VAJA ZA RAZTEZANJE LEŽE NA HRBTU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, z občutkom iztegnimo nogi in roki za glavo (najbolje na podlagi), da podaljšamo hrbtenico, zadržimo 10 sekund.

Končni položaj: počasi izdihnemo skozi usta, eno koleno potegnimo k sebi, drugo iztegnjeno držimo tik nad tlemi, zadržimo 10 sekund ter ponovimo še z drugo nogo.

 

VAJA LEŽE NA BOKU

Začetni položaj: ena roka pod glavo, druga spredaj za oporo, kolena pokrčena, pete skupaj. Vdihnimo skoz nos.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, stisnimo globoke trebušne mišice, odprimo koleno, pete ostanejo skupaj. Bok potisnimo naprej, počasi izdihnimo skozi usta ter ponovimo še z drugo nogo.

 

VAJA LEŽE NA TREBUHU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, roki sklenimo pod čelom, komolce pokrčimo in sproščeno ležimo na podlagi.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, izdihnimo skozi usta in pokrčene komolce skupaj z glavo dvigujmo proti stropu.

 

VAJA V ŠTIRINOŽNEM POLOŽAJU

Začetni položaj: vdihnimo skozi nos, stisnimo globoke trebušne mišice, poravnajmo hrbtenico.

Končni položaj: poravnajmo hrbtenico, izdihnimo skozi usta in hkrati iztegnimo levo roko naprej in desno nogo nazaj (vzporedno s podlago) in obratno.

 

Top fit, Center za zdravje in rekreacijo d.o.o.

 

 

 

NASLOV UREDNIŠTVA

Bcentermed, Barbara Černe s.p.
Na griču 7
3202 Ljubečna

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si