Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

“Kamorkoli greste, na dopust ali službeno pot, ne pozabite na priročne elastične trakove. Z njimi lahko vadimo kjerkoli in kadarkoli. Predstavljam enostavne vaje s trakovi za roke, za to pa je potrebnih le dobrih dvajset minut,” pravi bootybare trenerka Renata Hrženjak.

Položaj 1: smo v višjem počepu, roke so upognjene v komolcih in ob telesu. Trak držimo v zapestju a pazimo, da je zapestje v nevtralnem položaju.

Položaj 2: roke iztegnemo predse, pazimo da so dlani v višini ramen.

Ponovimo: 8-16 krat (pri iztegnjenih rokah lahko dodamo tudi mini dvige ali krogce ali izvajamo počepe).

 

Več vaj je na ogled v tiskani izdaji priročnika za zdravje in srečo PREVENTIVA. Na prodajnih policah (Petroli, pošte in trafike hipermarketov) bo jutri :-)

NASLOV UREDNIŠTVA

Bcentermed, Barbara Černe s.p.
Na griču 7
3202 Ljubečna

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si