Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Položaj 1: smo v plie počepu, z eno nogo stojimo na traku, drugo držimo v diagonali.

Položaj 2: ob izdihu z nogo stopimo nazaj in naredimo “courtsy” rook – dlani ohranimo v višini ramen in jih prestavimo v linijo predse.

Položaj 3: ob izdihu se s telesom rahlo zasučemo in zadnjo nogo dvignemo v arabesque (glej stare Preventive ali www.preventivarevija.si) pri čemer pazimo, da noge ne dvigujemo previsoko; dvignemo jo le toliko, da vključimo zadnjične mišice in obenem raztegujemo kolke. Noga naj bo ravna in čvrsta, zamislimo si, da nas nekdo vleče za palec na stopalu. Roko prav tako premaknemo v diagonalo pri čemer pazimo, da ostaja v liniji ramen.

Ponovimo: 8-16 krat

NASLOV UREDNIŠTVA

Bcentermed, Barbara Černe s.p.
Na griču 7
3202 Ljubečna

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si