Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Telovadba za otrokeZ nekaj preprostimi vajami se otrok ne le sprosti, ampak pridobi tudi na kondiciji in moči. »Redna telovadba krepi um in koncentracijo, zato je še kako zaželeno, če otrok vsak dan vsaj pol ure telovadi. Starši, spodbujajte ga,« svetuje Ula Toplak, kinezioterapevtka in trenerka v Top-fitu Celje.

STOJA NA ROKAH

Roke postavimo na tla v širini ramen, prsti so razklenjeni in usmerjeni naprej. V fazi gibanja postavimo ramena nekoliko naprej, roke pa morajo biti iztegnjene. Ko se zravnamo v stojo, potisnemo ramena nazaj nad oporišče, tako da teža telesa pritiska navpično na nadlahti. Pomembno je, da je iztegnitev v ramenskem sklepu popolna. V stoji so noge in trup v ravni črti, le glava je rahlo zaklonjena.

Varovanje

Otroka ne dvigamo v stojo na rokah, ker mora sam občutiti gibanje. Le samostojni poizkusi lahko privedejo do pravilnega občutka. Varovanje lahko poteka v paru (od strani) ali posamezno (z zadnje strani). Otroka primemo za stegna.

 

Več vaj je na ogled v TISKANI izdaji OKTOBRSKE številke PREVENTIVA ...

 

 

NASLOV UREDNIŠTVA

Bcentermed, Barbara Černe s.p.
Na griču 7
3202 Ljubečna

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si