Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Do boljše telesne pripravljenosti in izgube kakšnega kilograma ali dveh lahko hitreje pridemo s pomočjo vadbe na stepu. Če nimamo stepa, si lahko pomagamo s kakšno debelejšo leseno desko. Z vadbo pospešimo srčni utrip in povečamo kurjenje kalorij. Za dobro počutje zadošča že petnajst minut vadbe dnevno. Do bo metabolizem hitrejši čez ves dan, je dobro vaditi zjutraj.

Prestavljanje nog preko stepa v sedu

Sedimo na stepu in se zadaj opiramo z rokama. Nogi imamo na eni strani, pokrčene, le rahlo se dotikamo tal. Pokrčene noge prestavimo na drugo stran, se rahlo dotaknemo tal in vrnemo v prvotni položaj.

Opravimo 3 do 4 serije po 30 sekund. Pavza med serijami naj bo 30 sekund.

 

Z vajo krepimo mišice sprednjega dela trupa in upogibalke kolka.

 

 

NASLOV UREDNIŠTVA

Bcentermed, Barbara Černe s.p.
Na griču 7
3202 Ljubečna

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si