Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Mednarodno certificirana učiteljica joge, Simona Vrhovec pravi, da lahko za dvig življenjske energije najlažje poskrbimo z jogo.

»Za naše počutje smo v veliki meri odgovorni sami. Ko si vzamemo vsaj nekaj minut časa zase in naredimo nekaj preprostih a za telo učinkovitih vaj, se naša energija močno poveča,« pravi Simona

POTISK ROK

Stojimo pokončno, hrbtenica je poravnana. Ob vdihu približamo dlani, drugo ob drugo v višino srca, ob izdihu potiskamo eno roko proti nebu, drugo proti tlom. Izmenično izvajamo nekaj ponovitev. Vdihnemo skozi nos, izdihnemo skozi usta.

Koristi: S to vajo se povežemo s samim seboj, obenem opuščamo napetosti, skrbi in utrujenost.

 

DINAMIČNO KORAKANJE

Stojimo pokončno in dinamično korakamo, tako da izmenično dvigujemo roko in nasprotno nogo. Koleno skušamo približati čim višje k prsnemu košu. Naredimo nekaj ponovitev, toliko, da čutimo, da se energija poveča.

Koristi: Z vajo izboljšamo prekrvitev in dvignemo življenjsko energijo. Spodbudimo obe možganski polovici in krepimo koncentracijo.

 

BOJEVNIK II. Z GANESH MUDRO

Stojimo pokončno, nogi sta v razkoraku. Prednje stopalo obrnemo za 90 stopinj, zadnje za 45 stopinj. Pogled osredotočimo naprej, v prednje stopalo. Prste desne roke položimo preko prstov leve roke in jih objamemo. Položaj zadržimo nekaj vdihov in nato ponovimo še na drugo stran.

Koristi: Krepimo mišice nog in krepimo vitalnost celega telesa, samozavest in notranjo moč. S pomočjo mudre, ki jo izvajamo z rokami, dodatno vplivamo na dvig življenjske energije.

 

BOGINJA

Stojimo pokončno, z nogami v širokem razkoraku. Prste na nogah obračamo navzven in se nato z izdihom spuščamo navzdol v počep. Roki dvigujemo navzgor in odpiramo srce. Položaj zadržimo nekaj vdihov.

Koristi: Krepimo mišice nog in tonus celega telesa, občutenje veličastnosti in mogočnosti.

 

Vaje so na ogled v tiskani izdaji oktobrske številke Preventive.

 

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si