Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

"Vsaka ženska se rada dobro počuti v svoji koži. Z redno vadbo se krepi občutek samozavesti, predvsem pa je to čas, ki ga namenimo negi ženske energije. Vaje so preproste, a vseeno zelo učinkovite," pravi Simona Vrhovec, certificirana učiteljica joge.

POLOŽAJ MIZE

Postavimo se na vse štiri (položaj mize). Hrbtenica je ravna. Ramena poravnajmo z dlanmi in kolke s koleni. Ob vdihu iztegnimo eno roko naprej in nasprotno nogo nazaj. Zadržimo 30 sekund. Naredimo še na drugo stran.

Lažja različica in pripomočki: pod kolena podložimo blazino. Dvigujete samo nogo, roki sta opora na tleh.

 

POLOŽAJ MIZE – RAZLIČICA

Postavimo se v položaj mize. Nogo iztegnimo nazaj. Koleno pokrčimo proti zadnjici in nato ponovno iztegnimo nogo. Z vsako nogo naredimo 16 ponovitev.

Dodatna vaja: noga je pokrčena, nato dvigujemo stopalo proti stropu. Z vsako nogo naredimo 16 ponovitev.

Lažja različica in pripomočki: pod koleno podložimo blazino.

 

POLOŽAJ MIZE S POKRČENO NOGO VSTRAN

Postavimo se v položaj mize. Pokrčeno nogo dvigujemo ob strani. Z vsako nogo naredimo 16 ponovitev.

Dodatna vaja: krožimo v kolku. Naredimo nekaj ponovitev ob strani in nato nazaj. Z vsako nogo naredimo vsaj 16 ponovitev.

Lažja različica in pripomočki: pod koleno podložimo blazino.

 

STOL

Iz stoječega položaja se spustimo (iz kolkov) v počep. Stopala so poravnana. Roki sta v boku ali pa jih dvignimo navzgor. Položaj zadržimo 30 sekund. Kolena naj ne gredo čez prste na nogah.

Dodatna vaja: dejaven počep (spusti in dvigi).

Lažja različica in pripomočki: kolena pokrčimo malo manj.

 

IZPADNI KORAK

Iz stoječega položaja se spuščamo v izpadni korak. Prednja noga je pokrčena pod pravim

kotom, zadnja noga je iztegnjena. Položaj zadržimo 30 sekund. Ponovimo še z drugo nogo.

Dodatna vaja: pokrčitmo koleno noge do tal in nato stegujemo nazaj v prvotni položaj.

 

Foto: Mateja Jordovič Potočnik

 

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si