Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

»Težava večine diet je, da telo ne dobi dovolj hranil. Tako vplivamo na hormonsko ravnovesje, saj smo lačni in brez energije. Pravi razstrupljevalni smuti vam bo dal dovolj energije, hranljivih vrednosti, vas bo nasitil in hkrati pomladil,« pravi supernutricionistka, Lea Thaler. »Pravi smuti,« pravi, »naj bo iz dveh tretjin zelenja, tretjine sadja, vode in maščob.«

“Pomlad je idealen čas, da začnemo pridobivati na moči in si povrnemo kondicijo, ki smo jo izgubili čez zimo. Vsekakor bo lažje, če bomo telovadili v paru, saj bomo bolj motivirani,” razmišlja kinezioterapevtka iz Top Fita v Celju, Ula Toplak.

Lea Thaler,

supernutricionistka

 

Dih za lepši dan

 

“April je čas, da dokončno očistimo jetra. Z jetri sta povezana pomlad in jutro. Prebujanje s sončnim vzhodom nam bo okrepilo zdravje, koncentracijo, voljo, moč in vizijo. Vstanimo tik pred sončnim vzhodom, se obrnimo proti njemu, zaprimo oči in usta ter globoko vdihnimo skozi nos. Za trenutek zadržimo dih, nato izdihnemo. Vsak dan naredimo več ponovitev.”

Če imamo močne ledvice, se v življenju počutimo varne in brez strahu. Ledvice še posebej krepimo med 17. in 19. uro. Močno si ogrejemo dlani in si jih položimo na ledvica, ob tem pa globoko dihamo.«

“Marec je najboljši mesec, da razstrupimo telo. Tudi narava nas pri tem podpira, zato uporabimo rastline, ki že začenjajo poganjati. Jejmo zeleno, saj je bogato z vlakninami, vitamini, minerali, antioksidanti, barvili (klorofil, karotenoidi) in celo z esencialnimi maščobnimi kislinami. Na telo deluje bazično, ima malo kalorij, nizek glikemični indeks, veliko beljakovin in malo ogljikovih hidratov. Ker spodbuja prebavne encime, pomaga pri presnovi, pomaga pa tudi uravnavati želodčno kislino,” pojasnjuje supernutricionistka, Lea Thaler.

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si