Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Z žogo, ki ji danes pravimo fitball, lahko okrepimo mišice in izgubimo kakšen kilogram. Z vajami na žogi aktiviramo več mišic hkrati in v najkrajšem času kar največ pridobimo.

»Vsem, ki iščemo drugačnost, je odslej tudi v Sloveniji na voljo bootybarre, vadba, s katero se lahko pomladimo za kar 10 let,« pravi prva inštruktorica in master trenerka bootybarre v Sloveniji, Renata Hrženjak iz Krškega. Zahtevna, a elegantna in zabavna vadba je preplet pilatesa, boksa, plesa, joge in atletskih intervalnih treningov.

Nikoli ni prepozno, da začnemo z vadbo. Morda je v obdobju 50+ še bolj pomembno za naše zdravje, da začnemo ali nadaljujemo z nežnim gibanjem. Tako ohranjamo naše sklepe gibljive, mišice prožne in močne. Ohranjamo naše hormone v ravnovesju in zmanjšujemo vplive menopavze. Naša energija pa je vitalna in pozitivno gledamo na svet. Vse položaje izvajamo mirno, z globokim umirjenim dihom in po potrebi uporabljamo pripomočke (blazina, kvader) ...

Vam pogosto primanjkuje časa za obisk telovadnice? Z zgolj dvema vajama, ki ju lahko naredite kar doma, lahko otrdite zadnjico v dobrem mesecu. Dovolj je, če tri dni v tednu naredite tri sklope, v vsakem dvanajst ponovitev.

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si