Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Vam pogosto primanjkuje časa za obisk telovadnice? Z zgolj dvema vajama, ki ju lahko naredite kar doma, lahko otrdite zadnjico v dobrem mesecu. Dovolj je, če tri dni v tednu naredite tri sklope, v vsakem dvanajst ponovitev.

Veste, da je stres, bolečine v mišicah in slabo počutje posledica prekomerne utrujenosti? Vse preveč se ženemo za različnimi opravki, ne vzamemo pa si časa za 10-minutno globinsko sprostitev. Včasih imamo celo občutek krivde, ker ne delamo nič.

Kako vadimo po operaciji kolena?

Rehabilitacija po operaciji kolena zna biti včasih dolgotrajna in naporna. To je okusil tudi slovenski rokometni reprezentančni vratar Aljoša Rezar, ki si ni mislil, da bo moral kdaj pod nož. Zaradi vztrajnosti in redoljubnosti se je na rokometna igrišča vrnil predčasno. Vsem, ki okrevamo po operaciji kolena svetuje naslednje ...

Da bi telo (p)ostalo zdravo, morajo energije v telesu krožiti. Morebitne zastoje preprečimo tako, da redno vadimo, najboljše zjutraj. Za šest preprostih vaj potrebujemo le šest minut. Vadimo po občutku, kolikor zmoremo, vedno le do bolečine.

Do boljše telesne pripravljenosti in izgube kakšnega kilograma ali dveh lahko hitreje pridemo s pomočjo vadbe na stepu. Če nimamo stepa, si lahko pomagamo s kakšno debelejšo leseno desko. Z vadbo pospešimo srčni utrip in povečamo kurjenje kalorij. Za dobro počutje zadošča že petnajst minut vadbe dnevno. Do bo metabolizem hitrejši čez ves dan, je dobro vaditi zjutraj.

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si