Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

Prosti radikali so ena od največjih groženj našemu zdravju. Te nestabilne molekule napadajo in uničujejo celice v našem telesu, celične poškodbe pa pospešujejo staranje in so glavni vzrok degenerativnim boleznim. Njihove škodljive učinke preprečimo z močnimi antioksidanti.

Hrana vpliva na kakovost spanja, kakovostno spanje pa na zdravje. Za večerjo priporočamo lahke prigrizke, ki jih lahko brez slabe vesti pojemo eno do dve uri pred spanjem.

Marsikje po svetu je dremanje nekaj povsem običajnega in nima nič skupnega z lenobo. Če se ob koncu tedna radi spravimo na kavč ali v posteljo, to ni nič narobe. Dremež je zdrav in je sestavni del cirkadiani ritma. Kratek počitek nas napolni z močjo in poskrbi, da smo dlje budni in bolj učinkoviti pri delu. Apple in Google sta le dve znani med številnimi svetovnimi podjetji, ki omogočajo zaposlenim, da po kosilu za kratek čas zadremajo. Študije potrjujejo, da dremež izboljša zavedanje in produktivnost.

Povprečni Američan zaužije okoli 52 čajnih žličk sladkorja dnevno. V to niso všteti sladkorji v sadju, zelenjavi, stročnicah in žitih. Proizvajalci služijo na naši odvisnosti in pravijo, da nam ne škodijo, v resnici pa so sladkorji zelo nevarni. Povezujejo jih z …

"Mnogi med vami iščejo zdravila, ampak pomembno je, da izhajate iz sebe, saj so številne fizične bolezni manifestacija prihičnih užalostitev. Oprostite in pojdite naprej," je svetovala Sveta Hildegarda iz Bingna. Metka Cesar bo za vas vsak mesec (nasvete najdete v tiskani izdaji priročnika za zdravje in srečo PREVENTIVA) povzemala koristne nasvete, ki bodo v pomoč psihičnemu in fizičnemu zdravju.

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si