Uredništvo

Življenju dodajamo leta, letom dodajamo zdravje.
 
Slovenci smo po dolgosti življenja peti narod na svetu. Lepo se sliši.
 
In vendar je, kot vse kaže, tudi pri nas medicina, za srčno-žilnimi boleznimi in rakom, tretji povzročitelj prezgodnjega odhoda s sveta. Že pred desetletji smo zasnovali revijo Zdravje, zdaj pa je tu Preventiva, ki nam bo iz meseca v mesec kazala pot, kako naj skrb za svoje zdravje prevzamemo sami; da bomo dodali življenje letom in letom zdravje.
 
Barbara Černe

»Bolniki s stabilno koronarno srčno boleznijo morajo biti previdni glede »hitrih popravil« z vstavljanjem srčnih obvodov in znotraj žilnih opornic, saj ti posegi prinašajo znatno tveganje, mnoge zaplete in celo smrt. Omogočiti bi jim morali razumni preizkus obsežne spremembe načina življenja. Preizkus traja le dvanajst tednov. Mnogi od tistih, ki se odločijo za tak način zdravljenja, se povsem izognejo kirurškemu posegu.«

Zelena listnata zelenjava

Zelena listnata zelenjava, na primer zelje in špinača, je bogata z vlakninami, ki so nujne za pospeševanje prebave. Vlaknine pospešujejo praznjenje črevesja.

 

Lanena semena

Žlica lanenih semen vsebuje 3 grame vlaknin, ki spodbujajo delovanje črevesja. Poleg tega so bogata z magnezijem, ki mehča blato.

 

Aloe vera

Sok aloe vere je eden od najboljših naravnih odvajal. Aloe vera povečuje količino vode v črevesju in telesu pomaga, da izloča več sluzi, ki vpliva na delovanje črevesja.

 

Voda

Mehča blato in je ključna za pravilno prebavo in praznjenje. Hidracija organizma pomaga, da je blato mehkejše in da se črevesje lažje prazni.

 

Kefir

Kefir (ki vsebuje žive kulture) in probiotiki so dobri za prebavo. Nezadostno število dobrih bakterij ima za posledico slabšo prebavo, napihnjenost in težave s črevesjem. Probiotiki povečujejo število dobrih bakterij v črevesju, obnavljajo prebavni trakt in pospešujejo izločanje blata.

 

Olja

Uživanje oljčnega, lanenega in ricinusovega olja podmazuje črevesje. Zadošča ena jušna žlica, ki omehča blato in olajša iztrebljanje.

 

Gozdni sadeži, bogati z vlakninami

Sveži gozdni sadeži so polni vlaknin in ne napenjajo tako kot hruške in nekatere vrste zelenjave. Dobra izbira je tudi posušeno sadje, na primer suhe slive, marelice in fige, ki pospešujejo delovanje črevesja.

 

Čia semena

Čia semena namočimo v vodo in pustimo, da se napojijo. V stiku s tekočino se v črevesju pretvorijo v želatinasto zmes, ki lajša izločanje blata iz črevesja.

Ne glede na to, ali ga imate radi svežega, v solati ali iz njega naredite sok, korenje je bogat vir beta karotena. Je ena od najbolj priljubljenih vrst zelenjave na svetu. Naj bo vijolično, oranžno ali rumeno, korenje ima številne koristi za zdravje.

Banner - oglas5

NASLOV UREDNIŠTVA

Revija Preventiva
Cigaletova 5
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vas je naša vsebina pritegnila? Če želite biti na tekočem z novimi podobnimi vsebinami, se prijavite na naše e-novice.

Kontakt z nami

+386 (0)51 635 735
info@preventivarevija.si